Wordt fietsmaatje van Stichting It Klokhús!

Wij hopen dat we met het aanschaffen van de duofiets kunnen bijdragen aan de wens van onze deelnemers, mantelzorgers en inwoners uit de omgeving, zodat zij ook weer fietsend kunnen genieten van de landelijke omgeving. Daarbij willen we dat iedereen gebruik mag maken van de fiets, ook mensen uit omliggende dorpen. De duofiets kan daarmee dan ook goed ingezet worden tegen eenzaamheid. Wij hebben een groot team van vrijwilligers opgebouwd op de Zorgboerderij die zich graag wil inzetten als begeleiding voor op de duofiets en daarbij hopen we ook fietsmaatjes te vinden die we daarvoor kunnen inzetten. Onze vrijwilligers zijn van alle leeftijden en houden van beweging en het leggen van persoonlijke contacten. De organisatie van Stichting It Klokhús zorgt er voor dat er vrijwilligers gekoppeld kunnen worden aan onze gasten, zodat er bij elke activiteit ondersteuning aanwezig is.

Wilt u zich ook inzetten als fietsmaatje en bent u een dagdeel of meerdere dagdelen per week beschikbaar om samen met een gast een rit te maken op de duofiets? Neem dan contact op met Jantina Reijenga en bespreek de mogelijkheden.