Duofiets huren

De elektrische duofiets van het merk ‘Van Raam’ maakt het mogelijk om, ondanks beperkingen, mobiel te zijn en fietsplezier te hebben. Bij de elektrische duofiets  zitten de begeleider en passagier naast elkaar. Daarbij is de op- en afstap makkelijk door de draaibare stoelen, waardoor de duofiets uitermate geschikt is voor mensen met evenwichtsproblemen. Bij de duofiets is het rechterstuur vastgezet, zodat dit de passagier een stabiele zit geeft. De begeleider is degene die de fiets bestuurt. De sturen zijn op hoogte en hoek instelbaar en de stoelen zijn tevens te verstellen. Dit maakt de fiets veilig en comfortabel. Kortom, ga op pad met de duofiets en geniet samen van het fietsplezier.

De duofiets is voorzien van elektrische ondersteuning. De motor is stil en heeft een overzichtelijk display met 3 standen. Je kunt tussen de 20 en 30 km afleggen met een volle accu. De fiets is ook te gebruiken zonder ondersteuning.

De Duofiets is in te stellen op drie standen ondersteuning, waarbij de trappers ten alle tijde niet bewegen van de passagier. De passagier kan zelf bepalen of hij/zij mee trapt en de ondersteuning bepalen in de drie verschillende standen.

Praktische informatie

• Voor het huren van de duofiets betaalt u per dagdeel €15,- (2 personen). Betaling vooraf (bij ophalen van de fiets).
  • Dagdelen gelden van:
    –  9:00-12:00u.
    – 12:00-18:00u.
    – 18:00-21:00u. (alleen in de zomerperiode)
  • De duofiets is zowel telefonisch als via de e-mail te reserveren.
  • De minimale leeftijd van de huurder is 16 jaar.
  • Als verkeersdeelnemer bent u altijd zelf verantwoordelijk voor uw gedrag in het verkeer en kunt u daar dus ook wettelijk voor aansprakelijk worden gesteld. Stichting It Klokhús is nooit verantwoordelijk voor uw handelen.
  •  U mag enkel op pad met de duofiets als u WA verzekerd bent.
  • Wij vragen u om onderstaande huurovereenkomst op locatie te tekenen, waarbij u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

Reserveer direct!

Bel naar: 06 39 31 29 52